Schůze kotelníků č.2

28.10.2012 17:39

 

Dohodnuto na schůzce Ultras HCD 27.10.2012 

1. Správa choreofondu: Tomáš Lysý a Vojtěch Carda (zároveň je s nimi dohodnuto, že částku vybranou do choreofondu uloží na účet vždy v co nejkratší době s poznámkou, při kterém zápase byla částka vybrána)

2. Pavel Křivan má na starosti koordinaci a komunikaci s děvčaty, jež jsou určeny k vybírání fin. prostředků na realizaci choreí. (zároveň bylo dohodnuto že se děvčatům pořídí oranžové vestičky s nápisem choreo)

3. Jarda Kříž má na starosti tvorbu a správu choreí. Zároveň má funkci grafika choreí… tzn. Všechna chorea loga a samolepky vždy konzultovat s Jardou, který pak předloží návrhy k realizaci.

4. Ondra Šuhaj vytvoří a zveřejní email, na kterém se budou shromažďovat návrhy choreí, samolepek, šál apod. do 10.11. 2012

5. Patrik Priesol vykomunikuje a zajistí prostor pro uložení výjezdového bubnu v prostorách HZS. Do 15.11. 2012

6. Tomáš Bubeník vykomunikuje s firmou Sedmik vyhotovení pochodové vlajky (červeno žlutou šachovnici) Sedmik na ni muže mít svou reklamu( fin. důvody)nejpozději do konce roku.

7. Tajná skupina dukla fans na fb se posílí o další pravidelné členy kotle.
 
 
 
8. Audio/video soutěž o nejlepší nový pokřik nebo chorál na podporu HCD. Vítězné ceny by měly být: dres, šála, basa ježků a hlavně věčná sláva…
 
Zpět

Vyhledávání