První výjezd do Berouna

16.09.2011 13:53

Tak už to konečně začíná. Po více než půlroce (!!!!!!!) jsme se konečně dočkali. Než začnu report z výjezdu, neodpustím si menší polemiku k papalášům z Českého svazu ledního hokeje. 1.liga začíná už v půlce září, kdy je ještě jakž takž pěkné počasí a pokud se kluby neprobojují do play-off, mají v půlce února po sezoně. Pokud klub postoupí do semifinále (protože finále je v poslední době výsadou Chomutova a Ústí), má po sezoně v půlce března či jeho konci. A následuje zase skoro 6 měsíční pauza. K čemu? K čemu vložené pondělky? Loni se Dukla probojovala do semifinále, takže bylo čekání o pár týdnů kratší než dříve, ale přesto: Poslední zápas loňské sezony s Chomutovem 10.3., zahajovací utkání nové sezony 14.9. To je 6 měsíců a pár dní k tomu. Jaksi mi to nedává smysl...

Ale dočkali jsme se. Po pár dnech plánování, kdo s náma pojede, je jasná tahle sestava: Já, Cahy, Čoudek, Jarda a Davo King. O srandu fakt nebyla nouze, zvláště, když jsme s Cahym jako prvního naložili už v Jihlavě lehce nadraného Dejva a zvláště jeho touha „odskočit si na malou“ byla častým tématem cesty. Poprvé to Dejv nevydržel v Humpolci na převaděči, kde mi vyskočil z auta před křižovatkou, ale co, však auta počkaj, ne? V Humpolci jsme naložili Čoudka s Jardou a poklidně se blížili směr Praha a Medvědov.

Dejv ukázal, že Pražáky asi vážně nemá moc v lásce, protože každého v Praze častoval pokřikem: „Pražský kurvy“ anebo „Pražáci, žerete hovna“. Ostatní řidiči na dálnici a Pražském okruhu netušili, co Davo řve do okamžiku, než jsme 5 km před sjezdem na Plzeň chytli kolonu a co druhý řidič měl stažené okénko..:)  Ale pohoda byla. Jenže zastavit v neustále popojíždějící koloně není zrovna lehký úkol a tentokrát přišla „močící“ na Cahyho, Dejva a Jardu zároveň. Davo to už fakt nemohl vydržet a vyskočil mi z auta zrovna, když jsem se začal rozjíždět. Jedna noha na silnici, druhá noha ještě v autě, ale naštěstí naskočil zpátky..:) Zbytek cesty do Berouna proběhl v klidu, až na to, že jsme zimák hledali asi 15 minut. Tož naposled jsem tam byl v postupovém finále 1.ligy před více jak sedmi lety a tenkrát jsem si toho vážně moc nepamatoval..:)

Na začátku hokeje jsme uctili minutou ticha památku obětí leteckého neštěstí u Jaroslavle. I týden po tragédii se jen těžko hledají slova, takže snad jen: „Odpočívejte v pokoji“. Tohle by měla respektovat i některá česká média. Občas mi to připadá jako snaha o to ještě víc řezat do už tak živé a bolestné rány…  Samotný hokej moc krásy nepřinesl, my jsme nehráli nic moc, naštěstí Beroun byl fakt tragickej, takže kluci vezou tři body domů. O hokeji se moc rozepisovat nebudu, od toho si můžete přečíst články na webu Berouna, Dukly atd. Zaujal mne Polci a shodli jsme se, že „C“ by si zasloužil Dobras. Co on předvádí. To je fakt srdcař. A pokud Halmoši bude chytat tak jak s Berounem, nemám obavu o obhajobě loňského semi. Jen nevím, kde domácí sebrali návštěvu 850 lidí. V Berounském skladu zeleniny, co nazývají zimákem, bylo tak o pět set hlav méně. Fandění bylo průměrné, z cca 30tihlavého kotle Dukly řvalo pravidelně tak 20 lidí. A ty chorály, je třeba fakt vymyslet pár nových, hodně se opakujem. A zvláště děkovačka, když jsme hráče vytáhli zpátky z kabin na led a začli jsme zpívat „Ta Jihlavská“, tak kluci párkrát poklepali hokejkou o led a vrátili se zpátky… Snad se na chatě hned na začátek nenalejem jak hovada a stihnem aspoň něco vymyslet..:)

Cesta zpátky probíhala v klidu do té doby, než jsem kdesi na Pražském okruhu špatně odbočil. Tož co, říkám si, vezmu to směr centrum, vyjedu kousek od Anděla a vrátím se po magistrále na D1. To se taky dařilo, do té doby, než jsem odbočil směr Rudná. Nevím, co mne na ní tak lákalo, ale střídavě jsem jel směr centrum a výpadovka na Rudnou. Když kilometry a minuty přibývali a dostal jsem se poblíž výpadovky směr „Norimberk“, bylo na čase hledat náhradní řešení. Po chvíli jsme kdesi objevili sjezd na WhiteCastle směrem Plzeň (Čoudkovou terminologií Whitecastle rozuměj McDonalds…:). Sjezd jsme neminuli, zato Mekáč jo, takže jsme se po 40 minutách vrátili znovu na Pražský okruh…:) Asi jsem toho neměl dost, takže jsem po chvíli místo směr Brno odbočil směr Jesenice u Prahy, naštěstí byl poblíž kruháč a my se mohli vrátit zpátky směr domov. Cesta utíkala pomalu, osádka pomalu usínala (až na řidiče), dokud někdo v dáli neobjevil další WhiteCastle!!! No co Vám budu povídat, nažrali jsme se jak kdyby měl být druhý den konec světa. Některým však hamburgery, cheeseburgery, chickenburgery (opravdu z kuřat???) a další věci nedělali dobře na trávící soustavu, takže jsme usoudili, že bude lepší zavčas odejít (na čerstvý vzduch).

O poslední vzrušení se postarali naši drazí milovaní z řad Policie ČR, kteří si na mne počíhali v Humpolci a začala menší dopravní kontrola. Pánové, jak já miluju ty vaše trubičky, když mi dáváte dejchnout. To je paráda... https://www.youtube.com/watch?v=pAtkreb3AY4 Ale tentokrát byl klid, takže papíry do čistírny nešli.

3 body jsou doma, to je pohodička, co? :) Slovy Polciho: "když hrajeme venku, přijde mi to jako bysme hodinu jezdili kolem Jihlavy a pak přijeli na HZS, pač ta atmosféra je fakt super...:)....Doufám, že v Šumperku nás taky podpoříte..."    Takže v sobotu kdo může, směr Šumperk! Podali jsme si Medvědy, podáme si i Draky. HCDuklaOle!!!

Tomassinho.

 

Fotky zde: https://tomassinho.rajce.idnes.cz/HC_Berounsti_medvedi_-_HC_Dukla_Jihlava,_1.kolo_2011_12

 

Zpět

Vyhledávání