Mlékárna Rebel přijela na výjezd do města (Dukla - Rebel, 8.2.2012)

13.02.2012 02:50

Díky pracovnímu zaneprázdnění bohužel tento rok nestíhám tolik jezdit ven, ruce mě svrbí, tak udělám výjimku a pokusím se zcela objektivně popsat zápas naší Dukly s mlékárnou Brod.

Na středu 8. února nastal pro Havlíčkův Brod svatý den. Jedeme z našeho chlíva do města, říkali si místní chlapci a batolata s mlékem na bradě, aby zapůsobili na místní dívky. Jedeme na derby!!! Jedem na utkání, které je pro nás smyslem života, nic jiného neexistuje než porazit Duklu. Není to ubohost?... Ale chápu, ve vaší vitríně slávy je prázdná zaprášená polička, marně již od vzniku klubu čekající až na ni bude posazena nějaká trofej. Nebo maj vůbec podobnou místnost? Možná ji ani nemají, protože na co by jí měli :). Kdyby jste chtěli na exkurzi, jak vypadají mistrovské poháry, stačí přijet :) . Proto se kluci navoněli, dali pusinku maminkám či přítelům a vyrazili do města. Když k nám přijeli, bylo to jako by vypustili ten blázinec. Nevěřím na náhody a proč je psychiatrická léčebna zrovna v Brodě má asi nějaké důvody…

Pro nás normální pracovní, školní nebo alkoholický den, zakončený hokejovým utkáním, tentokrát rádoby pseudoderby. Po 12. hodině mě volal Ivan, že už by šel :) . Proto jsem si dal volno a šel :) . Kolem 4 hodiny se naše základna Posilovna začala plně plnit pivuchtivým davem dukláků. Zlatavý mok jel na plnej proud a my byli na zápas připraveni.

Utkání mělo mít předboj v rádiu, do kterého byli pozváni zástupci obou klubů. Z Rebelů sám velký vůdce Lister, my jsme angažovali Učitele. Jaké bylo ale překvapení, když pan vůdce Lister nepřijel, poté co se dozvěděl, že tam není zástupce fanklubu, se kterým by si notovali, podávali ruce, ale je tam člen kotle. Důvod proč zástupce rebelů nepřijel…? Docela by nás to zajímalo? Radši si zas udělejte samolepečky…

Dukla začala dobře, hrála dobře a třetinu vyhrála 2-0. Ve druhé přišel malý útlum, Rebel vyrovnal, ale třetí třetina patřila nám a my tak zvítězili 3-2. KONEČNĚ…. Někde jsem četl, že si vedení rebelů stěžovalo na rozhodčí. No, kdyby jste hráli hokej, aspoň se snažili ho teda hrát, místo dávání seker, podrážení gólmana atd., bylo by to lepší a nikdo by vás nevylučoval. My nemáme peníze na rozhodčí. Zkuste jednou hrát hokej místo novákovin a uvidíte sami, že rozhodčí pískat umějí….

Hráči dřeli celej zápas, bojovali, tak to má být. Stejně jako hráči na ledě, i kotel po dlooooouhý, ale sakra dlouuuuuhý době fungoval na sto %. Kdyby to takhlens bylo furt, byla by to paráda. Po celou dobu se fandilo, nebylo hluchého místa. Asi na 200 aktivně fandících fans, ke kterým se přidávali ostatní, vytvořil pro Duklu krásné prostředí. Ivan jako za starých časů vedl kotel, stál do půl těla před ním, běloruská krev se v něm vařila a všichni do jednoho fandili. Škoda, že to nejde tak i bez něj….

Ke kotli hostů se ani nebudu vyjadřovat, protože ani není k čemu. Nepředvedli vůbec nic. To ani nemá cenu popisovat. Přijelo jich tak 250 -300, fandilo asi tak 20, bez komentáře. Po utkání jsem se šel kouknout na jejich kotel, prostě mě to nedalo, kolik uvidím kelímku. No, viděl jsem jich asi 10… (to bylo jenom pode mnou :) ). Co asi taky čekat od rádoby kotle, kterej vede muž s culíkem, což je evropská rarita. Neznám kotel, kterej by vedl někdo s culíkem. Možná tak kotel na rockovým koncertě, ale fotbalový nebo hokejový kotel… To mě hlava nebere co to v tom brodě mají…

Po utkání se šlo opět na Posilku, do půl těla oděné postavy na stolech, řvaní, skandování, Duklááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá. Pivo teklo až moc, asi hodně lidí jako já, nešlo do práce ve čtvrtek, to prostě nešlo :)  Paráda.


Bohužel jsem teď nemocný díky utkání a nemám co dělat. Přemýšlel jsem, zda se šťourat v nose, nebo vlézt na stránky toho klubu z redebílkova. Rozhodl jsem se pro druhou variantu. Šťourat se v nose a hledat holubi můžu až pak :) . Nevěděl jsem ale, jaké mají stránky. Proto jsem zadal do vyhledavače mlékárny Vysočina… vyjel odkaz na www.rebelhearts.cz/. Hm, povídám si, co to je… Zadám tedy do vyhledavače blázince Česká Republika… Opět vyjel stejný odkaz… Zkusím tedy nejsme slyšet Vysočina… opět odkaz na rebelhearts…. hm, zkusím tedy cirkusi, cirkusy Evropa… mezi cirkus Kludský , Jojo a Humberto opět odkaz na rebelhearst… Inu tedy, vlezu na tyto stránky… a jsem tam :) . Našel jsem to, nebylo to ani tak těžké :) .

Pro všechny fanoušky, prosím, vlezte si na stránky sekce chorály. Uvidíte přesně to, jak to vypadat nemá :) . Udělal jsem tedy po vzoru Víti Jakoubka hluboký rozbor a projevil se :) .

Výsledek: Všem, kdo máte špatnou náladu, vřele doporučuju, protože to se nedá :). Oni fakt žijou v jiném světě, ale nedochází jim, že to není fandění, ale básničky a ukolébavky pro děti…

Rozbor:

Nevím teda jak má vypadat dobývaní, ale ten nadpis je asi tak trošku vedle… www.vysocina-news.cz/clanek/fanousci-rebelu-dobyvali-jihlavsky-hokejovy-stanek/ Schválně si všimněte první řady a vesměs když se na to tak koukám, vlastně celého kotle… Nikdy jsem neviděl, hezčí kotel. Kluci z brodu, já nejsem žádnej krasavec, o tom žádná, ani nevím, zda mě nějaká holka někdy řekla ty jsi ale pěkný kluk :) . Ale s těma ksichtama a všeobecným vzhledem co máte vy, s tím bych se fakt bál vyjit na ulici, to je tragédie. Opravdu ústav. V kotli mě zaujal chlapec či dospívající muž vpravo dole. To je kotelník. Všimněte si času 2.56-, 3.22-3.33 jak řve, jak to valí, jak je zticha. Jako proč stát v kotli a fandit že… když to jde tam stát a nefandit :) . Ještě mě zaujala dívka v čase 1.18. Ty jo to byl lok, extra lok, mega lok, giga lok. Věřím, že takovým tempem to jedno pivo fakt za celej zápas zvládla :) . Velká gratulace a pochvala z Jihlavy :) .

Také mě zaujal popisek choreo vyrobila skupina ze Šlapanova :). Šlapanov ultras asi, slušnej oddíl :) , uuuuhh utírám slzy. Šlapanov tam ten rebel šlape :) .

Song a zejména text Švédky? Ehm, co to je? Na co to je? Proč to je? To jako vymyslel kdo? Co to je za text, nebo jako jak to máme chápat? Navíc kurvy z Ještědu? Myslím, že každý kdo má ať fotbal nebo hokej rád, musí vidět, že ten sport v Liberci dělaj dobře. To jsem fakt nepochopil, co to má znamenat ten text, nebo jako kdo to vymyslel a proč hlavně? Jak ho to napadlo vůbec? To asi nepochopí ani Einstein, ale jedině blbštejni z Brodu. Nepochopitelnej text… www.youtube.com/watch?v=5GXdaj99XyQ

Neméně jajímavý je také song Tak pojď a 27. vteřina. Kluci se asi mají víc než rádi… Asi je pojí víc než jen přátelství, víc než jen hokej, tam cítím lásku… co vy? :) . Ten něžný pohled při řvaní koled, to není jen tak. Musí být krásné, být s těmi chlapci u vánočního stromečku, a zpívat si stejné koledy jako pak na hokeji. Podívejte se na ten pohled, úsměv. A opět i zde mě upoutal již jednou mnou zmíněný fandící fanatik, opět má vynikající zápal do toho :)  www.youtube.com/watch?v=MFaoX9pXn-s

Text My jsme rebelové, my nechcem žádný love. Já to opět nechápu. Může mě to někdo vysvětlit?... Pane bože, já začnu věřit v Boha a přestanu pít pivo, jen když mě to někdo vysvětli… Co to zas jako má znamenat… Já to prostě ten text nechápu… Až si musím položit otázku, jde to vůbec pochopit? Je v lidských silách to vůbec pochopit? Mě připadá, jako kdybych právě spadnul z kosmu, nebo dá se to nějak, prostě jakkoliv pochopit?... www.youtube.com/watch?v=CtSzlNaqn84

Song Tady nejsi nikdy sám. Jako fandi na tom videu kromě krasavce zrzounka, vůbec někdo?... Nebo to se jako proč objevuje veřejně dostupné?
Z autobusu to jsou vlastně všechna videa, kde se fakt řve až to trhá bubínky…www.youtube.com/watch?v=6Xu18-MwkKI

www.youtube.com/watch?v=SkV2RETdztQ

Výjezd vlakem… Pro srovnání jen dávám fotky jak to vypadá, když jedou FANS na hokej a jak děti a mlékaři.… Nezávislí fans můžou srovnat…
Na tomto videu asi na hokej chodi i repeři Wiliam rebel Wallis :) .
www.youtube.com/watch?v=x-MaFsNvtX4&feature=related

A pro porovnání, pár fotek z výjezdů fans Dukly do Mlékárny Rebel Havlíčkova Brodu:

A na závěr tady je ještě dva chorály z dílny Mlékárny Rebel. Opravdu nevím, co říct k tomu prvnímu. Jak je/byl úspěšný, vypovídá to, že ho chytří klucí raději stáhli z netu. A hlavně si opět všimněte fanatika uvedeného již v předchozích videích. Jak krásně fandí v čase 1:15. Prvně se nabumbat Kofoly (nebo v tom bylo mateřské mléko??) a pak vrhnout všechny síly do stání a koukání. Na co fandit, když jsem v kotli :) . Ptám se, umí vůbec tento fanatik Rebelu nějaký jejich chorál? A ty kluci dlouhovlasý tam jako těma rukama předváděj co? Fandete vic? :). www.youtube.com/watch?v=r9xUSMZTavw

A k tomu druhemu, opět nechápu, nemá to rytmus ani pravidelné opakování, takže to asi chápou opět jen fans rebelů... Mě to připomíná jakousi parodii na pochod mrtvých hrdinů. Všimněte si té dívky, na poměry rebelů i poměrně pěknou, přibližně od 25 vteřiny to nechape ani ona co se to tam kdáká za blbosti :). A opět další muž v culíku, to je poměrně hodně oblíbený účes v redebílkově, asi rockové město, ale hokejové.... A vzkaz pro bubeníka od Oba: Kup si nějakej pořádnej buben a nebouchej do igelitky :):) www.youtube.com/watch?v=gwg24D_aMqo&fea%20ture=related

Krásný je Řím, krásnější je Praha, co je nejkrásnější, co je nejkrásnější, Dukla na pivu, Dukla na pivu :) .
Byl to po dlouhé době konečně dobrej hokej a hlavně fandění stálo za to. Po dlouhý, dlouhý, dlouhý době jsem došel dom, že i my v kotli jsme do toho dali všechno a fandilo se tak, jak se na Duklu sluší a patří. Povedené derby.

DUKLA ole!!!


Čelsí z Chrudimi

 

 

Zpět

Diskusní téma: Mlékárna Rebel přijela na výjezd do města (Dukla - Rebel, 8.2.2012)

Datum
Vložil
Titulek

re

rozhodne musim souhlasit s traparnou rebelu v choralech, ty texty nedavaji smysl, spis mi prijde, ze do nich vlozili nejaky slovo, aby se to rymovalo posledni souhlaskou, nebo smaohlaskou (no to je jedno, sem ze skoly uz dlouho) :) sou to trapaci, vzdycky taky byly. a hodnotit jejich fanatismus ve fandeni nema ani smysl :) trictvrte lidi v jejich radoby kotli nezna ani slova tech jejich hovadin. Tábor

Datum
Vložil
Titulek

,,

co to je za sračku? tomu říkáš report??

Datum
Vložil
Titulek

Re: ,,

Tohle není report nebo rozsáhlý popis zápasu. Proč taky dělat report z domácího zápasu, když ho Jihlaváci mohou navštívit nebo se na něj podívat na promoteamu. Tenhle článek je v sekci náš pohled. To znamená, že je to náš názor na něco.. Co si o tom myslíme my. Chápeš?

Vyhledávání