Výjezd do Tábora

19.02.2010 10:02

                   

 Dobijtéééééé Tááááááábor možná kdysi zvolal Zikmund na své vojsko...O pár
 století později toto volali nájezdníci z Jihlavy..jen čepy, meče a obrnění
 vyměnili za hokejky, výstroj a helmy. A jejich fanoušci za pivo a své
 hlasivky:)) Boží Táborští bojovnící ale bohužel tentokrát Jihlavany přemohli.
 
My fanoušci, jsme se na toto utkání ani nijak zvlášť nechystali, playoff se
 blíží, tak mě mile překvapil počet chlapců a dívek stojících v sektoru pro
 hosty, čítající asi 200 lidí. Naše auto vyjelo kolem půl 4 z Jihlavy, cestou
  nabrali asi nejhezčí fanynku Dukly, a za klidného pití jsme jeli do Tábora.
 Fanklub vypravil i bus, který jsme potkali na benzince, společně jsme přemluvili
 syna prodavačky, aby otevřel přilehlou hospodu, vypili pivko a jeli dál. Při
 zápase, hnáni naším vůdcem Ivanem jsme povzbuzovali co to šlo, a i když opět byl
 velký počet nepovzbuzujících, je aspoň supr, že na hymnu Ta jihlavská se už
 chytá opravdu každý. Miuwi měl trubku, pivo teklo, párek dobrej, stadion
 novější a pěknej, a hoši..to wc..tady se to chčije samo.. :))) Beee'do..co to
 wc naše:))))
 
Všeobecnou pohodu v našek sektoru tak jen to zkazila prohra 4-2..která se ale
 posléze změnila ve výhru, když jsme se dozvěděli, na koho to půjdeme v  

 playoff...Mě osobně ji ještě trošku zkazila oslava prvního gólu našeho, kdy na
 mě spadl buben, který jsem ochotně držel, a udělal mě díru 9 mm do lýtka, krev
 zaprasila kalhoty, no bylo krve jak z prasete:)) ale po pár pivech to
 nevadilo:)))
 
Ivan se jako pokaždé postavil někam výše, aby hnal kotel, tentokrát se však
 nesetkalo s pochopením místní ochranky..teda místního sboru skautů..kluci,
 jestli to čtete....my problémy neděláme většinou, i Ivan to vyřešil slovy, ale
 příště může přijet v playoff někdo horší, a fakt to může být i horší pro
 vás...zvládnete to? teď se omlouvám za vsuvku...ale dukla dala gooooool:))
  gooooooooool:))) (nesehnal jsem auto z Prahy, vlakem nestiham, dřív z práce
 jsem šel včera..takže jsem nemohl přijet,což po supr zážitku včera v pondělí mě
 doslova jebééé..). 
 
Toto příjemně strávené sobotní odpoledne ještě obohatila na konci skupinka
 místních chytrích holohlavců, z nichž jeden z nich nám přes celý stadión ukázal
 ochotně svoji zadnici..vcelku příjemný chlapec se sympatickým vystupováním:)))
 Kdybych byl máma, opravdu bych tě chtěl mít za syna...
 
tak, a teď hurááááááááááá na Brod!!!!

 

autor: celsiZchrudimi
 

Zpět

Vyhledávání