Výjezd do Havlíčkova Brodu

03.01.2012 22:13

 

V táboře rebelů nastala mobilizace, přijede Dukla, vyhlašte státní brodský svátek, přiveďte babičky, dědečky a zejména synky, dcerky a veškerá vnoučátku, pejsky i kočičky, veškerý hlas je dobrý, přiveďte je, i když netuší co to je hokej…



Bohužel, v takovémto tónu psát nebudu, a po to co naši předvedli ani nemůžu…

Popravdě, nevím kde, co, jak začít, a hlavně PROČ vůbec začít psát report z podobného výjezdu!!! To byl hnus velebnosti, chce se mě blejt… Nemám tušení co psát, to si milí hráči děláte p.del z nás? !!!!!!!!!!!!

Už před zápasem mě pár lidí naznačovalo, že pár hráčů si určitě vsadilo, že Dukla tradičně v předvánoční čas nevyhrává, že určitě nevyhrajeme atd. atd. atd. Jedna baba říkala, myslel jsem si. Ale i ta bába má asi občas pravdu. Asi v první minutě jel náš hráč sám na brankáře z boku, naprosto nesmyslně místo tvrdé střely zvolil nějaký lob přes ruku nebo co to bolo… V tu chvíli mě poprvé napadlo, pane bože, co a proč to dělá. Doufal jsem, že se mýlím, ale průběh zápasu a hlavně neskutečné enormní nasazení a vůle a chuť vyhrát našich hráčů, mě dokonale vyvedlo v můj omyl. Samozřejmě, nemáme v ruce důkazy, nevíme, zda si vsadili, nebo to pustilo vedení, to se ukáže až podle reakce vedeni klubu vůči hráčům, ( dva hráči vyhozeni, pokuty, takže reakce vedení je ok ) jaké padnou tresty, případně doufám, že i vyhazovy, atd. Přeci jen rebílci bodů nemají na rozdávání a jejich pozice oproti ambicím je tragická, ale že šlo o výpadek formy, tomu fakt nevěříme!!!!
Nikomu z nás nevadí, když se prohraje, když se bojuje, skáče do střel atd., je prostě cítit touha vyhrát, ale v brodě jsem cítil všechno možný, jenom ne touhu vyhrát!!!!! Budeme fandit do konce, Duklu neopustíme nikdy, i kdyby hrála přebor, když vidíme, že se hráči snaží, za Duklu život dej, ale včera, to ku.va bylo co!!!!!!!

Někteří z nás nemají tolik peněz, velké platy, jsou třeba bez práce, jiní studenti, kteří prosí doma rodiče aby jim dali na vlak, opustíme rodiny a přítelkyně, pejsky a morčátka, opíjí me se kvůli Dukle a vy pak předvede tadyto!!!!!!

Já osobně, omluva že budu psát chvilku o sobě, ale ať si hráči přečtou, pokuď to čtou, co občas musíme vytrpět, jen abychom viděli Duklu hrát, uvědomte si, za koho hrajete!!! Vy hrajete za DUKLU!!!! Nejlepší tým v republice, vy nehrajete za Most, Kadaň atd., ale za DUKLU JIHLAVA!!!!!! Sice nemáme peníze na postup, nejsem bohatí, ale jsme furt DUKLA JIHLAVA!!!! Musel jsem přetrpět a předvést heroický výkon, abych se na ten zápas vůbec dostal. V pátek firemní akce v Pardubicích, kde jsem také podal heroicky výkon, kolem 20 pif, nebylo mě nejlíp.). Modlil jsem se k bohu, aby se Čagan včas probudil a já mohl jet v klidu autem, ale to se nestalo. Šel jsem spát kolem půl 6, a už v 12,13 odjížděl z Chrudimi vlakem, bez ducha, bez dýchání, bez piva, bez oběda, bez života, ale s touhou vidět Duklu. Ve 2 hodiny jsem byl v Brodě, jel jsem na otočku do Jihlavy abych mohl jet vlakem dobré nálady s fans, k obědu jsem měl 3 rohlíky se salámem koupený v samošce při cestě, ale dojel jsem. A vy pak předvedete, co jste předvedli…

V takové formě jako jsem byl já, naštěstí nebo bohužel, bylo více fans Dukly, protože takhle se zlejt za dvě tři hodiny co se tak pilo na Posilce, to snad nejde. Když jsem nastoupil do vlaku, to byl odér alkoholu ve vzduchu

Nám váš výkon náladu zkazit nemůže, je mě líto, že hráči vašeho charakteru hrajou za Duklu!!! Všechny, co jste zápas tzv. vypustili, měli by vás na hodinu propustit,… nezasloužíte si hrát za Duklu!!!!! John Rambo jednou při své misi slyšel od svého Afghánského přítele jedno přísloví: Je lepší pět lvů, než sto ovcí. Protože lvi se rvou…A za Duklu by měli hrát jen lvi. Toť asi na krátký úvod.

Do Brodu se opět jelo v sobotu, prostě paráda jak to někdo dokáže nalosovat a my se tak těšili na další supr vlakový výjezd. Na facebooku se dlouho dopředu udělala skupina, rychle tam bylo asi 60 lidí, a týden před odjezdem asi 130. Tak se očekávalo mezi 150 - 200 lidí, což asi bylo. Díky všem, kteří jste jeli. Odjezd byl z městského nádraží v 15.11. Měl jsem info, že tzv. Paliho skupina a další, asi celkem 40 lidí je na Posilce, pivo teče a někteří jsou již v povedené přípravě na utkání. Když vlak přijížděl na hlavák, byla to paráda. Co se pak dělo celou cestu nevím jak popsat. Byl to kuřácký vagon, neskutečný moře alkoholu, postavičky v dresech Dukly se plouží uličkou a skandují, skákají na sebe, atd., celou dobu řvaní, skandování, bubnování, trumpetování a zase chlastaní. Zásoby piva některých fanoušků jsou fakt k nevyčerpání. Tito fanoušci se příkladně připravovali na zápas. Jsem hrdý, že patřím do této skupiny pivařů. Toť vše k vlaku, kdo zažil ví, kdo nebyl, nepochopí…

Po příjezdu do Brodu na nás čekal antikonfliktní tým a policejní těžkooděnci. Asi se báli, aby nás rebílci nenapadali, tak jim děkujeme za ochotu a plýtvání peněz nás všech, daňových poplatníků, nebo já nevím, proč tam byli. Cestu na stadión známe. Pár jedinců nešlo s hlavním průvodem, ale spěchali pro lístky, proč nechápu. Rozbalila se vlajka, vylétli první světlice a šlo se. Pomalu jsme došli ke kotlině, koupili lístky a těšili se na hokej. Trošku mě mrzí, příště pro všechny, ač se pochodovalo lépe než minule, tak škoda že se nejvíc řvalo před nádražím, kde létali světlice, než při našem příchodu na stadión. Řvaní a ohně příště nechat až před stadión.

O hokeji psát nebudu, opravdu nevím jak popsat zápas, který skončil 8-0, po první třetině 5-0. Naši úvodní třetinu prospali? Duchem zůstali v kabině? Špatně obuli brusle? Nebo co jako mám psát? Za stavu 3-0 začali odcházet první znechuceni fans do hospod v Brodě. Ve 30. minutě se vytáhla vlajka, zazpívali koledy a prskavky se ocitli v rukou našich fans. Poté se další část kotle, včetně mě, Paliho, Oba, Ivana atd., na protest odešlo konzumovat pivo, já čajíček:. Bylo na každém z nás, zda zůstane a bude nadále sledovat tuto trapnou tragikomedii, kterou hráli naši hráči, nebo odejde. Blbce ze sebe dělat nenecháme. Nemáme nic za zlé fans kteří zůstali a nadále fandili. My se prostě takto rozhodli, pokud hráči nebojují, a je jim to úplně jedno, tak tomu fakt fandit nebudem.

Jinak úroveň fandění do prvních góĺů v naší síti, kde taky jinde ten denmyslím suprová, domácí opět nebyli slyšet skoro, po gólech a odchodu fans kteří fandí, se to však začalo obracet v jejich prospěch, takže jak to vypadalo ve třetí třetině nevím, protože jsem tam nebyl. A popravdě řečeno mě to ani nezajímá. Po minulém zájezdu do Dětského Brodu jsem si myslel, že víc dětský kotel už udělat nejde. Ale omyl. Jen v Rusku a v Brodě je všechno možné, a tak tentokrát Listerovci asi opravdu dělali nábor i v těch mateřských školkách, protože první dvě linie jejich tak úderného kotle, byli obsazeny asi 5-8 letými dětmi, které na nás vystrkovali fakáče… Co dodat, jaký město, takovej fotr, takový dítě, takovej klub. Dvě celé lajny obsazeny dětmi a 11 holčičkami… jo, tomu říkám kotel. Gratulace. Příště očekáváme ještě předlinii v podobě dětských kočárků

Jejich popěvek, neumíte nic, vůbec nic, je velice dobře melodický, ale bohužel nepravdivý. Ano, pozor, byli jste slyšet a bylo vám i rozumět pro jednou. Nevím, co neumíme, ale naši hráči skvěle umí vypustit utkání, asi jako vaši proti Mostu… že…. Proč to naši vypustil na derby je ale druhá, a naprosto neodpustitelná, nepochopitelná věc…

Nicméně pár hráčů v dresech Dukly, kteří se na to…. nám nemůže zkazit náladu. Ta byla u všech fans, kteří odešli pryč naprosto vynikající. Pivo teklo proudem, seděli jsme v jedné z nejlepších hospod v Brodě, kousínek od náměstí, ale po zápase tam přišel jen jeden fanoušek v šále místního klubu… Vy jako nepijete nebo co?... No, se ani nedivím, když vidím věkový průměr, počítám že ¾ kotle odešli domů nebo do mlékárny…

Odjezd vlaku byl v 9 večer, a do tohoto vlaku nastoupit ve mně vyvolalo hrdost na to být členem Dukla kotle. Asi 150 lidí, neříkám všichni totálně nachcaný, ale minimálně třetina byla opravdu ve vynikajícím stavu, a zbytek do toho neměl daleko. Potácející se postavičky v dresech našeho klubu nabudili dojem, že jsme snad ani neprohráli. Cestou zpět se opět řvalo a skandovalo až do Jihlavy. Také jsme si vzpomněli na ten vánoční čas, který nastal, a tak vlakem zněli koledy Bylo krásný vidět opilé jedince zpívat půjdem spolu do betléma, vidět hromotluka v šále Baníku kolem obličeje, či sparťana zpívat ježíšku, panáčku, já tě budu kolébati. Vlak poté zastavil na hlaváku, rozešli jsme se do hospod, a pokračovali v konzumaci do časných ranních hodin. Bohužel ne všichni, moje hospoda na Starých Horách kam jsem si to zamířil, když jsem konečně cítil formu na pivo, měla k mé smůle zavřeno, a tak jsem šel hajinkat po 3 čajíčkách které jsem ten den vypil. Docela jsem záviděl chlapcům v centru.

Miuwi cestou vymyslel nový chorál, takže všichni naučit: Nemáme rádi rebela, rebela rebela, páč je to močka zkurvená a chce se po ní blejt Nemáme rádi…..

Gratuluji soupeři k výhře, bohužel. Ale 8-0 je fakt síla.

Pár zajímavých postřehů z fóra Dukly:
-Co bych ale vyzvedl a to hodně - díky vám všem, co jste zůstali do konce a fandili! Musím říct, že jsem hrdej na to, že i když Dukla prohrává 8:0 tak se fandí u nás líp, než u většiny klubů normálně! Jen díky vám jsem nejel domů s absolutně zkaženou náladou!
-Se-u na to. Jdu do hospody. Ostatně někteří už jsou zpátky z brodu a sedí v pivovarský. (dle času psáno někdy ve druhé třetině.)
-Chtěl bych hráčům poděkovat za předvedený výkon v první třetině - byl to dneska můj nejkratší výjezd v životě. Dík všem fans, který si do stavu 4:0 udělali opět z (ko)kotliny domácí prostředí a celkem bez problémů zesměšnili cca 30 fandících rebelů. Víc raději psát nebudu a jdu na pivko.
-Tak chudákům Broďákům hráči nepřijeli na děkovačku, to je pohroma, vždyť oni na ně byli vždycky tak hodní a hráči na ně takhle --------Ale copak, že by se hráčů Brodu dotklo, že něco prý vypustili, že Most v ten den měl prostě lepší formu Neumíte vůbec nic…ale vypouštět zápasy to jde i koukám domácím….

Článek o derby na jiném portálu : https://www.supporters.cz/clanek.asp?id=3742

Čelsí z Chrudimi

PS: Přes to všechno co jsme viděli, někteří fans mají názor, že došlo jen k výpadku formy. Tento článek je psaný za lidi, který tento názor nemají a fanouškům věřícím ve fair play ČP ligy, včetně našich hráčů, kteří se snažili bojovat a vedení klubu se omlouvám. Výpadek formy lze tolerovat, ale výpadek bojovnosti ne. A co bylo za výpadkem bojovnosti, to my nevíme, to ví jen hráči...

Zpět

Vyhledávání