Výjezd do Havířova

19.11.2009 20:54

 

Jak už u mne bývá pravidlem, díky malé vzdálenosti od místa svého studia je pro mne povinností vyjet za Dukličkou na další zápas do Havířova. Po několikadenní domluvě s Folim ohledně počtu lidí, holohlavých palic, transparentů (který nakonec nebyl) nadešla očekávaná sobota a já se vypravil do Havířova. Ještě před hokejem jsem si chtěl nechat podat lahůdku v podobě zápasu fotbalového Ondrášovka Cup, kde hrála Karviná se Slavií (1-0), ale díky začátku hokeje v 17.00 jsem si nechal zajít chuť. Po téměř půlhodinovém zpoždění způsobeném čekáním na spoj v Albrechticích jsem přesně v 17.00 dorazil ke stánku místních Panterů, kde na mne už čekal Foli. Ani ten neměl cestu jednoduchou, podle telefonátu s ním jsem se dozvěděl, že po cestě v autobuse potkal pár holohlavců chystajících překvapení po utkání J. Vstup na stadion dopadl nejhůře jak mohl, při příchodu do sektoru hostů jsme hned dostali branku. Po pár minutách se nám podařilo vyrovnat, jenže jak už to bývá v poslední době zvykem, po naší vyrovnávací brance jsme hned jednu obdrželi a do kabin se šlo za stavu 2-1 pro Havířov. Během první přestávky jsme si dali pivo – mimochodem výborného Radegasta za 20 Kč a hodili řeč s dalšími fanoušky Dukly. Pokud dobře počítám, spolu se mnou a Folim tam byli ještě 3 chlapi a 2 slečny + 1 fanoušek Znojma sympatizující s námi, takže nakonec celkem slušná návštěva. I když jsem brzo pochopil, že vyvolávat jméno Olda Bakus po tom, co vstřelil branku, asi moc nemá smysl J. Ve druhé třetině dal každý tým po brance a před třetí třetinou strávenou s pivkem, klobásou (také výbornou) a pokecem se třemi fans Havířova jsme se opět odebrali na stadion v očekávání minimálně vyrovnání stavu. Ač přes naše místy mohutné povzbuzování téměř z plných plic J zůstal stav 3-2. Po utkání se Foli domluvil s pořadatelem a mohli jsme hned ze stadionu jít k autobusu našich borců. Bylo příjemné s některými z nich pokecat, vyfotit se nebo se alespoň pozdravit. A bylo hlavně důležité omluvit se Tomášovi Čachotskému, za na něj vhozené pivo od jednoho „rádobyfanouška“ Dukly při utkání s Benátkami nad Jizerou. Tuto nemilou věc měl na starost Foli a zvládl jí s bravurou. Já osobně toto nechápu, jak někdo může hodit něco po vlastním hráči (ať už je to pivo, zapalovač či cokoliv jiného). Navíc po hráči, který se vrátil do rodné Dukly po pár sezonách v extralize, po hráči, který má v Dukle srdíčko a dýchá za ni. Styď se ty, který si to pivo hodil. Co říci závěrem? Povedený výjezd, radost z předvedené hry, z výsledku už bohužel nikoliv. Pochutnání na dobrém pivu a vynikající klobásce. No a taky radost z toho, že jsem poprvé během svých 4 výjezdů do Havířova nemusel zdrhat či se skrývat před holýma palicemi J. Snad se nás příště v hornickém městě sejde více.

 

Tomáš Lysý člen Ultras HCD

 

Ještě připojím i já krátký komentář ač většinu řekl Tomáš.

 

Já vyrazil na hokej již v 15:15 z Ostravy. Když jsem vycházel z domu, tak jsem jen malou chvíli přemýšlel zda mám rovnou vyrazit v dresu mého milovaného klubu a samozřejmě jsem vyrazil ihned na tramvaj směr autobusové nádraží v dresu Dukly. Což o to cesta byla fajn, bylo krásné počasí, lidé se na mě otáčeli, takže co víc si přát. Nyní nastupuju do tramvaje a smích mě přešel neboť po mě křičí nějaký opilec, že mám ihned sundat ten hadr co mám na sobě jinak se mi něco stane, ale co bych to byl za srdcaře kdybych se zalekl nějakého chachara :-D Musím říct, že jsem byl poprvé v životě rád, že do tramvaje nastoupil revizor neboť když se ozvalo to krásné „kontrola jízdenek“ tak ten mamlas vyskočil rychle z tramvaje. Vystupuji na ÚAN a jdu na spoj Ostrava – Havířov a když nastoupím do autobusu tak už v zádu sleduju pochybné osoby se šálama na krku. Říkám si to bude v pohodě, ale když si první dva holohlavý sedli předemne a další dva za mě tak už mi nebylo nejlip a k tomu si ještě ten pátý človíček přisedl ihned vedle mě a to ve stylu takovém že: „máš zde volno“ zeptal se. Podívám se na něj a říkam: „no asi jo jak vidíš“ a to se mu asi moc nelíbilo tak mě hned okřikl ať nejsem drzý jinak mě rozbije hned v autobusu. Ignoroval jsem ho a dal jsem si sluchátka do uší a poslouchal jsem si hymnu dukly a u toho sem si říkal jak to dnes vyhrajem (bohužel nepovedlo se).

Všech pět osob se na mě neustále koukalo a co si tam mezi sebou řešili. Poté mi došla trpělivost, tak jsem se jich (ani nevím proč) zeptal zda fandí baníku a že jsem velký fans baniku ostrava. V tu ranu z nás tam byli kamarádi a až do Havířova jsme zpívali hymnu Baníku a další pokřiky. Musím říct, že to jediné mě zachránilo :-D A byla alespoň sranda.

Po vystoupení z autobusu mě oslovili a to takto: „to že jsi baníkovec je pro tebe plus ale na zimáku jsme nepřátele“.

Pochopil jsem to rychle a bylo mi zcela jasné, že nám v hledišti nedarují nic.

Jelikož měl Tomáš zpoždění, tak jsem si poručil točené pivko a šel jsem si koupit něco na zub do kuflandu vedle stadionu. Tam proběhlo vše v pořádku, já samozřejmě slušně vše zaplatil a odebral jsem se na stadion čekat až dorazí Tomáš.

Vyzvednul jsem na vrátnici vstupenky, které jsem tam měl odložené od Lukáše Krupky za což mu patří obrovské dík.

A dále už je to popsané od Tomáše co se dělo na stadioně a po utkání.

 

Tímto děkuji všem zúčastněným tohoto výjezdu a doufám, že se zase někdy sejdeme na nějakém výjezdu a třeba i ve větším počtu :-)

 

S pozdravem Foli člen skupiny Ultras HCD

Zpět

Vyhledávání