Schůze kotelníků po sezóně a plány na tu další

03.06.2013 22:37

Tak proběhla schůze, takže ať víte....

1) Všichni starší, at Pajucha na vybírání peněz, Jarda Kříž na chorea, Patrik na kotel, Ondra na stránky atd atd Já (Čelsí) na buzerování Vás všech pokračujem.,....

2) Byla navržena místnost na staďáku, kde bude sklad chorea a výjedového bubnu...tato místnost byla ihned zřízena, a je již hotova. Už jen stačí ji vybarvit. Díky zejména Ondra Šuhaj, Petr Urbánek a Zdenda Drla, nechápu jak někdo může bejt tak šikovnej :) :) :)

3) budou nové samolepky, posílejte návrhy

4) pochodovka se zasekla u mě, prostě jsem se na ní vysral no :) :) :) tak prosím Ondru, ať mě pošle návrh...zařídím :)

5) co se týká tadytý skupiny, bude rozšířena o nový lidi aťje tady co nejvíc lidí co chodí do kotle..... na důležitých věcech se stejně dohaduje pár aktivních lidí..samozřejmě každá pomoc je vítána..kdo se chcete přidat...

6) čepice se vyrábějí

7)Mám jedny mikiny, Patrik udělá ultras mikiny

8)Foppa přinese na výjezd, doslova cituji: „klasickej policejní megafon.“

9) musí se udělat nový chorály

10) Ondra Šuhaj pracuje na nových ultras stránkách

11) nejdůležitější teď: Na tribuně se pokud možno vymezí prostor pro fandící, například červeným sprejem. Vše se bude řešit se Zdendou a podle možností. To mám já na starost.

12)Abychom byly více vidět uspořádá se nějaká promo akce, s větším dopadem na veřejnost, například zabijačka s pivečkem a kapelou. V tomto kontextu se zrodil i nápad na tzv. FANS kartičky, které budou obsahovat například pivní rekordy, skalpy nebo výjezdy. Kartičky budou buď fungovat na principu výměny, nebo jako registrační karty. choreo@duklafans.cz

13) udělá se choreo na dana a ficů

14) další schůze asi 2-3 týdny před prvním zápasem

 

Čelsí z Chrudimi

Zpět

Vyhledávání