Rozhovor s Jeslou

21.06.2012 22:56

Po delší době Vám redakce webu Ultras HCD opět přináší rozhovory s hráči. Minule byl vybrán Tomáš Čachotský, tentokrát jsme vybrali Michala Jeslínka. Je to naposled, co hráče k rozhovoru budeme vybírat my. Od příště již budete mít možnost hlasovat, jakého hráče chcete k dalšímu rozhovoru (vyberou se všichni hráči v týmu, po dobu jednoho týdne budete moct hlasovat, následně se vybere pět hráčů s nejvíce hlasy – a pro těchto pět hráčů budete moct znovu týden hlasovat; kdo bude mít z této pětice nejvíce hlasů, ten bude vybrán pro rozhovor). Nyní již však přejdeme k samotnému rozhovoru:

Michal Jeslínek (zdroj: www.hcdukla.cz)

1) Michale, první otázka.  Mohl bys pro nás, pro fanoušky, krátce zhodnotit uplynulou sezonu z tvého pohledu?

Tak já myslím, že když se to vezme z globálu, tak sezona byla úspěšná. Tak nějak jsme asi hráli na to, na co jsme měli a vypadli jsme s favoritem ligy. Vlastně i ta série s Ústím byla poměrně vyrovnaná a my jsme mohli třeba nějaký ten vítězný zápas přidat. Myslím si, že i pro fanoušky byla úspěšná.

 

2) Byla pro tebe ta letošní sezona lepší nebo horší než ta minulá, nebo to vidíš nastejno?

Já bych to viděl nastejno, ty sezony dopadly obě stejně. My jsme vypadli loni s Chomutovem, i když ta série byla taková jako méně vyrovnanější než s Ústím, ale myslím si, že ty sezony byly víceméně stejné.

 

3) Michale, do Dukly jsi před touto sezonou přestoupil z Chomutova. Je tady otázka od Kelta a Jaryska: Chtěl by si už v Dukle zůstat natrvalo nebo ještě „pošilháváš“ po extralize, kterou sis zahrál v dresu Jihlavy, Plzně a Litvínova?

Tak jako lhal bych že, kdybych řekl, že bych si jí rád nezahrál. Ale myslím si, že pokud tady se mnou budou v Jihlavě spokojení a já říkám – já tady v Jihlavě nemám žádný problém, já jsem tady rád – a pokud tady budou se mnou spokojení a pokud se domluvíme na podmínkách, tak bych tady rád zůstal.

 

4) Čtvrtá otázka se týká uzavření extraligy. Proto se musím zeptat na dvě otázky. Jaký jsi měl názor na snahu APK o uzavření extraligy ještě předtím, než bylo rozhodnuto, že bude širší baráž?

Já si myslím, stejně jako všichni ostatní fanoušci, že to byl holý nesmysl. Co se týče první ligy, to by to úplně zavraždili a myslím si, že to dopadlo tak možná nejlépe, jak to mohlo dopadnout – dva týmy z extraligy a dva týmy z první ligy – a myslím si, že to je spravedlivé a že to dopadlo dobře.

 

5) Jak říkáš, teď se bude hrát baráž systémem dva nejlepší týmy z první ligy a dva nejhorší týmy z extraligy. Jaký byl tvůj názor na předcházející model, kdy třeba vyjma tohoto ročníku vždy Mladá Boleslav věděla už několik kol před koncem, že půjde do baráže a mohla se na to připravovat?

Jako je to určitě výhoda pro ten extraligový tým ta baráž. I letos, prostě vždy je to výhoda pro ten extraligový tým. Prostě bohužel tak to bylo, teď se to trošku změnilo, tak věříme, že to bude jiné, ale ten extraligový tým má výhodu.

 

6) Další otázka je od fanouška jménem mal: Do play-off některé týmy přivádějí hráče na střídavé starty a třeba v letošním finále play-off si jak Chomutov, tak Ústí přivedli spoustu nových hráčů. Jaký na to máš názor? Neškodí to trošku danému týmu?

Já si myslím, že určitě to škodí tomu týmu a myslím si, že by stálo za to udělat nějaké ty normy, že by mohli vzít třeba jen čtyři hráče. Ale to co se dělo letos si myslím, že bylo přehnaný. Na druhou stranu si nemyslím, že by to tomu týmu nějak zvlášť pomohlo, třeba teď to ústí.

 

7) Ve finále první ligy bylo Ústí a Chomutov. Z mého pohledu asi bylo jasné, komu jsi fandil..?

Tak já jsem to tak nějak abych řekl pravdu neprožíval. Já to klukům přeju v Chomutově, že postoupili, prostě za ty léta, co se tam pro to dělá, tak si to i zasloužili. Ať si to zkusí prostě a uvidíme, co tam bude dál.

 

8) Favorizoval si před baráží více Mladou Boleslav nebo Chomutov, nebo jsi to nesledoval?

No, já nevím. Když ještě nezačala baráž a Boleslav hrála extraligu a hrála jí chvíli celkem dobře, tak jsem si myslel, že ať už vyhraje první ligu Ústí nebo Chomutov, tak stejně přes tu Boleslav nepřejde. Ale pak když jsem to viděl a začal jsem trošku sledovat tu samotnou baráž, tak jsem Chomutovu i věřil.

 

9) Poslední otázka k Chomutovu. Oni tam mají nový, moderní stadion. Hraje se ti lépe v nových, moderních arénách nebo ve starších stadionech typu Olomouce nebo Šumperku?Nebo to vy hráči nevnímáte, kde hrajete?

To je těžké říct. Já si myslím, že je to víceméně jedno, ale na druhou stranu, asi se na těhle nových hraje dobře, protože to prostředí je pěkný, je tam dobré zázemí, ty kabiny a tak. Ale na tom ledě to tak velký rozdíl není.

          

10) U stadionů zůstaneme, máš na ně vyhraněný názor a máš nějaký nejoblíbenější stadion v rámci první ligy a stadion, na kterém se ti nejhůře hraje – třeba teď v Olomouci v zimě to nebylo zrovna nejlepší, bylo tam třeba -12°C?

No, tak taky mám radši ty teplejší stadiony (úsměv), protože v zimě to je to šílený na některých. A jsou prostě týmy, kde se mi hraje lépe a kde hůře, ale nebývá to pravidlem. Někdy si říkám: „Ježiš, tam to bude hrozný (úsměv) a tam to bude dobrý a naopak“, takže je to hrozně individuální, když to prostě jde, tak to jde a když to nejde, tak to nejde…

 

11) Ta samá otázka je i k soupeřům. Máš nějakého oblíbeného soupeře a nebo třeba Kadaň, tak hraje takový urputný hokej, takže kdo je tvůj neoblíbený tým?

Tak já nemám moc rád tady tyhle ty týmy, jako je Třebíč třeba – tyhle bojovný týmy, kde se hokej až tak moc nehraje a je to takový urputný, jak jsi říkal. Hraje se mi prostě líp, když se prostě hraje hokej a když ta urputnost jde trošku stranou.

Michal Jeslínek v zápase proti HS Třebíč (zdroj: www.jihlavsky.denik.cz)

12) Další otázka je od fanouška Hernyho a netýká se přímo Jihlavy, ale celé tvé kariéry: S kterým hráčem jsi si během své kariéry nejvíce hokejově rozuměl, s kterým sis nejlépe hokejově sedl?

Těžko říct, takhle vyzdvihnout jednoho hráče. Já jsem hrál se spoustou skvělých hráčů, opravdu Ti neřeknu jedno jméno. S některýma klukama se mi hrálo líp, s některýma prostě se mi hrálo hůř, ale jedno jméno asi neřeknu, tak to asi má každý.

 

13) V Dukle jsi nosil během extraligové sezony číslo 92. Stejné číslo máš i nyní. Je to tvé oblíbené číslo?Je v tom nějaká symbolika?

Ne ne ne, ta devadesátdvojka je se mnou pěkných pár let, už ji nosím dlouho a tak jsem si ji i tady vzal, když tady byla volná, takže je to takové moje číslo.

 

14) Máme tu otázku od fanouška jménem Milan, který se ptá, jakou značku hokejek preferuješ?

EASTON. EASTONky mám už nějakých pár let, protože v Chomutově se hrálo s EASTONkama, tam je víceméně měli všichni, takže tak. Ale já si myslím, že na těch hokejkách úplně tak moc nežáleží. Když si to vezmeš na začátku sezony, tak stejně nepoznáš, jakou hokejku máš, ty špičkový hokejky jsou víceméně vyrovnaný, samozřejmě pak jsou i horší hokejky. Ale v těhle špičkových hokejkách až takový rozdíl není a na začátku sezony, když to vydrží třeba půl roku, tak v tom prostě hraješ. Ale jako hraju s EASTONkama.

 

15) Hokejového vybavení se týká i otázka od Petra: Dobrý den Michale, všiml jsem si, že na začátku sezony jste hrál s novým modelem bruslí od RBK, ale později jste se vrátil k tomu staršímu. Zajímalo by mě z jakého důvodu?

No tak prostě mi nějak ty nové brusle neseděly. Já mám vždycky s těma bruslema takový problém a vrátil jsem se prostě ke starým, protože ty nové mi neseděly, tak jsem se vrátil těm starým osvědčeným.

Michal Jeslínek v dresu Jihlavské Dukly (zdroj: www.hcdukla.cz)

16) Michale, jakou máš v kabině přezdívku a jak ti spoluhráči říkají?

Jesla.

 

17) Měl jsi jako malý nějaký hokejový vzor?

No určitě těch vzorů bylo spoustu, jako je měl každý v mém věku. Byl tam i Jaromír Jágr, ten byl vzor pro všechny, prostě i mě se líbil, jak hraje a tak.

 

18) Další otázka je od fanouška jménem mal: Chtěl jsi vždycky hrát v útoku nebo jsi zkoušel hrát i jinde?

No, někdy ve třetí třídě, myslím ve třetí třídě, jsem hrál beka, ale pak zjistili, že to asi není úplně ono, tak mne šoupli do útoku a už jsem tam skončil (úsměv).

 

19) Další otázka je od fanouška Marka: Michale, piješ pivo? Pokud ano, jaká je tvá oblíbená značka piva?

Tak asi bych měl říct, že piju Ježka, že jo? (smích). No, tak pivo piju, občas si pivo dám. Nejsem žádný velký pivař, ale občas si pivo dám, taky jsem vlastně z Plzně, že jo, takže prostě, mám rád taky pivo.

 

20) Otázka od fanouška jménem Obo, týkající se i loňské sezony: Michale, zajímalo by mne, jestli Kriss Grundmanis rozuměl česky a jaké máš auto.

No tak Kriss, myslím si, že se učil velmi dobře, pochytával docela dost českých slovíček a na konci sezony už dokonce i rozuměl. A jinak, já mám Oktávku.

 

21) Ještě se naposled vrátím k letošnímu play-off. Fanoušek Martin, se ptá, jestli se liší nějak tréninky před zápasy play-off oproti zápasům v základní části?

Jako rozbruslení to se neliší, to je víceméně furt stejný, to základní. A ty tréninky, ty se liší třeba potom v tom, že když jsou ty zápasy v play-off rychle za sebou, tak se tolik moc netrénuje, to jsou takové spíš ty regenerační tréninky, tam se to liší. Ale přímo před zápasem, ty rozbruslení jsou stejná.

 

22) Další otázka se týká farem. Jaký máš názor na farmářské týmy, jako jsou třeba Benátky, což je farma Liberce a vy třeba ani někdy nevíte, kdo proti Vám nastoupíte, je to dobře nebo špatně?

No já si myslím, že to je prostě každého věc. A i pro ty mladý kluky, kteří třeba jsou v Liberci a nehráli by za to áčko, tak pro ně je to dobrá věc, že chodí hrát za Benátky. Vůbec v tom nevidím žádný problém a jestli ho někdo s tímhle má, tak je mi to jedno.

 

23) Zmínil jsi se o Jardovi Jágrovi a to souvisí s otázkou od Jury: Jak moc sleduješ i jiné hokejové soutěže (NHL, KHL nebo evropské ligy), máš nějaký oblíbený tým v NHL a co říkáš letos na výkony Jaromíra Jágra ve Philadelphii?

Tak ostatní soutěže sleduji. Nejsem žádný úplně takový fanatik, že bych sledoval každý zápas a každé výsledky, ale určitě se na výsledky kouknu, kouknu se, kdo dával goly, jak se daří Čechům, fandím Čechům. A jak se dařilo Jágrovi ve Philadelphii? Tak myslím si, že nezklamal, že hrál dobře a uvidíme a uvidíme, jestli tam bude pokračovat dál. Myslím si, že hrál dobře.

 

24) Sleduješ mimo hokeje i jiné sporty? Pokud ano, jaké?

Tak sleduju fotbalovou Plzeň, těm fandím, ty se mi líbí, jaký hrajou fotbal. Potom sleduju Ligu Mistrů. Mimo toho fotbalu, i na tenis se podívám rád, tak nějak od všeho trochu.

 

25) V souvislostí s Plzní mne napadá otázka k EURO 2012 (rozhovor vznikal před čtvrtfinále s Portugalci, 21.6.2012 ve 13:00 hodin). Všechny naše góly na Euro zatím dali hráči nebo bývalí hráči Plzně. Myslíš, že dneska mají proti Portugalcům šanci?

Noo, budu jim fandit, budu jim fandit. Já jsem ještě před šampionátem říkal, že by bylo nejlepší, kdyby tam poslali celou Plzeň, že by to možná bylo lepší (smích). Určitě jim budu fandit, tak uvidíme dneska, proti těm Portugalcům.

 

26) Otázka přímo ode mne: Po zápasech mohou fanoušci vidět, že na ledové ploše vozíš svého potomka a bruslíš s ním. Roste z něj také hokejista?

No, tak ještě ne, ještě ne, ještě brusle nemá, on je ještě malej (úsměv). Teď mu budou teprve dva roky. On má rád hokej, to vidí u táty, tak nosí hokejku doma. Jak to vidí u mne, tak prostě chodí na led, ale ještě brusle nemá, na to ještě má čas.

Michal a jeho syn Adámek (zdroj: www.hcdukla.cz)

27) Teď nevím, jestli máš přítelkyni nebo manželku, chodí se s malým dívat na tvoje zápasy sem na Horácký zimní stadion?

Jo, no manželka chodí, manželka s malým chodí. Teď nechodí úplně na každý zápas, nebo na celý zápas, teď možná asi začnou. Teď je malej, ale pak asi začnou chodit na déle, tak uvidíme.

 

28) Michale, teď máš letní přípravu, která asi není mezi hokejisty zrovna oblíbená. Která činnost v letní přípravě je pro tebe úplně nejhorší a kterou naopak z tohoto nutného zla podstupuješ „nejraději“?

Tak já hrozně špatně běhám, takže jako běhy to je pro mě opravdu tragédie. No a tak prostě to kolo, to mi nevadí. Jako je to dřina, ale to kolo mám i rád, takže to mám radši, kolo. A ten běh je hroznej.

 

29) Máš rád kolo. Čagy mi při rozhovoru říkal, že sleduje cyklistiku, Tour de France. Díváš se taky?

Jo tak Tour de France určitě. Jako takhle, teď už jí moc nesleduju, když tam byl Armstrong, tak jsem to sledoval, teď už na to nemám úplně čas. Ale Čagy to je nejlepší cyklista z týmu, to já tak dobře nejezdím jako Čagy, ale i cyklistiku sleduju, fandím vlastně Kreuzigerovi, našim, sleduju to.

 

30) Poslední otázky jsou hlavně na fanoušky. Fanoušci Dukly používají při některých choreích pyrotechniku, konkrétně stříbrné fontánky. Fanoušek jim se ptá, jaký máš názor na využití pyrotechniky na zimních stadionech?

Tak, mělo by to mít nějakou míru. Já nejsem úplně zastánce toho, že by tady prostě měli být ohňostroje veliký, ale nijak mi to nevadí. Prostě musí to být bezpečný, aby se nestalo nic lidem kolem a aby se nestalo něco vevnitř tady. Jako nevadí mi to, ale opravdu by to měli ty lidi používat s rozumem, aby se opravdu nic nestalo.

 

31) My vlastně v kotli používáme stříbrné fontánky. Ty jsou bezkouřové, ale přesto vždy vytvoří menší kouř, který se snese ke střeše Horáckého zimního stadionu. Neomezuje to nějak vás, hráče, ve výkonech apod.?

Já myslím že ne, myslím, že ne.

Michal Jeslínek na svatbě s paní Martinou (zdroj: www.beremese.cz)

32) Dukla má v rámci první ligy jednu z největších návštěvností. Fanoušek Kelt se ptá, jak vnímáš a jak hodnotíš podporu od fanoušků?

No, tak každýmu se hraje lépe, když na tom stadionu ty lidi jsou, když fandí. A je hrozný přijet do Berouna a tam hrát před 150 diváky. To je fakt hrozný. Já jsem rád, že lidi chodí a my se prostě snažíme ty lidi nezklamat a čím víc jich bude těch fanoušků, tak tím dobře, tím jedině lépe.

 

33) Předposlední otázka, kterou jsem sem prvně nechtěl vůbec dávat. Před rokem měli fanoušci Dukly před play-off posezení s hráči. Zúčastnil ses jej ty, Aleš Padělek a Libor Bezděk a Zdenda Drla. Jestli si to pamatuješ, byla tam otázka od fanouška Dukly - Mára Očko se zeptal na otázku, cituji: „Míšo, můžu se tě na něco zeptat? Máš mne rád?“ :-)

Jo, jo, jo, pamatuju si to (úsměv).

 

34) Nebyl jsi z toho trošku překvapenej?

No, tak trošku jsem překvapenej byl, ale tak byla to sranda (úsměv).

 

35) Poslední otázka. Michale, ty jsi po Tomáši Čachotském asi druhý nejoblíbenější hráč kotle Dukly, chtěl bys prostřednictvím tohoto rozhovoru vzkázat fanouškům Dukly?

Tak prostě já jsem rád za podporu, určitě to každého hokejistu podpoří a má z toho radost, když to jeho jméno vyvolávají a já za sebe můžu říct, že se budu snažit podávat co nejlepší výkony a aby nám to šlapalo. Fanouškům bych chtěl vzkázat, ať nám fandí, ať nás podporujou a my se budeme snažit co nejlépe hrát.

 

Tak jo Jeslo, to bude asi tak všechno, já bych ti poděkoval za nás, za fanoušky, že sis na náš našel čas, snad jsem tě nijak nezdržel. Takže ještě jednou díky za čas, ať malej roste, ať nemáš problémy se zdravím a ať se ti daří

Ne, vůbec nezdrželi, rádo se stalo.

 

 

Tomassinho.

Zpět

Diskusní téma: Rozhovor s Jeslou

Datum
Vložil
Titulek

How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

The prostate related is an essential portion of a male's reproductive :. It secretes fluids that assisted in the transportation and activation of sperm. The men's prostate is situated just in front of the rectum, below the bladder and around the urethra. When there is prostate problem, it is usually very uncomfortable and inconvenient to the patient as his urinary system is directly affected.

The common prostate medical problems are prostate infection, enlarged prostate and prostate cancer.



Prostate infection, also called prostatitis, is the most common prostate-related problem in men younger than 55 yrs . old. Infections with the prostate are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis could be the least common coming from all kinds of prostate infection. It is due to bacteria based in the large intestines or urinary tract. Patients may feel fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by using antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to ease the swelling.

Chronic bacterial prostatitis can be a condition associated with a particular defect inside gland and also the persistence presence of bacteria inside urinary tract. It can be caused by trauma for the urinary tract or by infections via the rest from the body. A patient can experience testicular pain, spine pains and urination problems. Although it is uncommon, it could be treated by removal of the prostate defect then the employment antibiotics and NSAIDs to treat the redness.

Non-bacterial prostatitis accounts for approximately 90% of most prostatitis cases; however, researchers have not to create the sources of these conditions. Some researchers believe that chronic non-bacterial prostatitis occur due to unknown infectious agents while other believe that intensive exercise and lifting may cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, a suitable meals are important. These are some with the steps you can take to maintain your prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is important for general health and will also also keep your urinary track clean.

2. Some studies advise that several ejaculations per week will assist you to prevent prostate type of cancer.

3. Eat steak in moderation. It has been shown that consuming over four meals of beef per week will heighten the chance of prostate diseases and cancer.

4. Maintain an effective diet with cereals, vegetable and fruits to ensure sufficient intake of nutrients needed for prostate health.

The most critical measure to take to be sure a healthy prostate is always to go for regular prostate health screening. If you are forty years old and above, you should choose prostate examination at least one time per year.

Vyhledávání