Čtvrtfinále Play-off, HC Dukla Jihlava - HC VCES Hradec Králové

14.03.2012 14:56

Co bůh nechtěl, je asi aby naše játra dostala oddych. Play off v Hradci a ještě to vyjde na pátek a sobotu, co víc si přát :) . Po krásně nalosovaných sobotách v redebílkově to vyšlo parádně i na vyřazovací boje. Hrozili nám velice divácky kouzelně atraktivní Benátky se stovkami fans v zádech, díky bohu za Hradec.

Hned co to tak krásně vyšlo, začali jsme zjišťovat, kolik piva milujících fans zůstane v HK i přes noc. Naše skupinka čítala asi 10 osob, ale spalo jich o hodně víc. Ale k tomu se dostanem.

Dukla vyhrála po boji obě domácí utkání a my se tak těšili na výjezd. Fans přijeli vlakem, auty, autobusem a snad i na kole :) . Já vyjížděl kolem 11 z Jihlavy, zastávka v Chrudimi pro dres, pivo a oběd, který se mě moc nepovedl a projevilo se to na střevních problémech, které ale kupodivu vyřešil votrok :) . Byl jsem na stadiónu jako první snad, a jako první jsem i okusil místní nevídaně krásné wc, asi dělané pro KHL, na což Jihlavský zadek není zvyklý, ale zvykne si rychle a rád :) . Fakt úžasný pocit :) . Tuším, že ale hradečtí takový pocit z našich wc nemají :) . V pátek se nás na útulném stadiónu sešlo asi 250?. Fandilo se nějak tak jak to odpovídalo zápasu, ale nebyl buben, takže to prostě nebylo ono. Pivo ale teklo proudem, bral jsem je po dvou a nebyl jsem sám kdo se takto úpijel :) . Kotel domácích se sice snažil, ale chtělo by to míň bubnů a víc hlasivek. Gól z 15 vteřiny byl jediný a tak Dukla prohrála. Nicméně noc pokračovala :) . Při přestávkách proběhlo několik střetů fans, nic velkýho ale. Mě osobně to mrzí, protože mám Hradec rád, ten perník taky nežeru, spoustu hradečáků věřím, že jim Jihlava taky nevadí, kor po tom "Višňáku Višňáku ty jsi buzerant", ale na historii se nehraje a tak se to i dalo čekat… Snad to byli jen excesy jedinců, ne celých kotlů.

Po zápase jsme se tedy sebrali a šli v dresech na pivo. Hospod v Hradci dost, o tom žádná, ale každá narvaná až k prasknutí. Potkali jsme policii, co děláme v dresech na náměstí, no jdeme na pivo přeci… Ale jsem rád, že jsme místní zlobivce nepotkali. Nakonec jsme našli ráj :) . Nějaká Slavia, u sportovní haly, prostě paráda. Pivo dobrý, levný panáky i dobroty k pivu, prostě krásná česká klasická hospoda :) . Zasedli jsme ke stolu a objednali pivo. Donesla nám pivo, a než odešla od stolu slyšel jsem: ještě jedno :) . Paní se zeptala "Prosím", pak zjistila, že trumpetista Miuwi měl asi z toho trumpetování velikou žízeň, tak měl za minutu na stole další. Žízeň měli i další, a tak pokračovala slušná pijatika. Kolem 1 jsme se zvedli a šli spát. Já spal u kámoše, zbytek na ubytovně. A zde se vyjasňuje hvězda jménem Herny. Herny má totiž problém s chůzí :) . Do hospody ho svezla policie :) . Z hospody ale musel po svých, což mu činilo nelidské problémy. Ty voe já dva roky nikam nešel, naříkal :) . Pak chtěl spát na zastávce, přišel asi o hodinu pozdějc, ale došel.

V sobotu jsme měli srázek v 12:30 Na Hradě. Osobně jsem nebyl ve formě, ale věřil jsem, že to překonám. Herny si dal žebírka a krizi očividně ani neměl :) . Poté jsme se přesunuli ke Lvu, Herny si dal hermelína a byl totálně spokojenej :) . Pivo opět teklo a my čekali, kdy dorazí fotbalový výjezd. Teda spíše jsme čekali v jakém stavu dorazí. Nezklamali, knížky si při cestě nečetli… Než přišli, přiběhl Čoudek s hrozným výrazem ve tváři a s otázkou kde se tady sere :) . Sál se zaplnil, přišel i Máci hradečák a šlo se na hokej.

Přijelo o hodně víc dukláků, tipuju tak 400, byla trumpeta a asi 4 bubny. Takže se fandilo opravdu dobře asi 2 minuty :) , než naši opět tzv. zaspali. V 11 minutě byl stav 4-1 a tak spoustu neskalních se na fandění vyprdla. Nicméně si myslím, že jsem zanechali dobrý dojem, náš kotel byl asi 3 krát větší než domácích a fandilo se, jak se dalo. Když vidím dneska zápas Příbram -Teplice, s tím co předvedli oba dva sektory se to nedá srovnat. Dukla prohrála a série se vracela do Jihlavy. A tak byl aspoň čas vystřízlivět :) . Vypil jsem za ty dva dny okolo 35 pif, stejně jako další. Díky Hradec!!!!!

Dukla doma vyhrála, pak zase venku prohrála a doma nakonec postoupila. Radost je tedy na naší straně, ale nutno podotknout, že čest poraženým je tentokrát na místě. Hradec byl více jak vyrovnaným soupeřem, na naší straně bylo jen více štěstí. Díky do Hradce za supr sérii, bez novákovin, zákeřných zákroků atd. Oba dva týmy se snažili hrát hokej. I divácké zázemí obou klubů je dobré, tak i návštěvy byli vysoké. Jak jsem očekával, vztahy mezi fans díky playoff ochladly :) , ale to je v pořádku. Playoff je playoff…

Pár poznámek:
1) Zraněná fanynka Hanča. V rámci fandění se v Hradci zranila naše Hanča. Nějak se jí zbláznily nohy, nabrala rychlost, uklouzla na vlajce a nekontrolovaným pádem skončila až u security dole :) . Nesváděl bych to na alkohol :) :) . Přeju brzké uzdravení.

2) Napadení několika fans Jihlavy v 5 zápase doma. S Hradcem přijela skupinka asi 5 primitivů, kteří se bavili napadáním lidí, většinou menších a očividně slabějších. Ve vašem primitivním mozku teď naskočilo, tak jsme se Vám měli postavit, že? Já, a nejen já, se ptám, proč? Jdu na hokej, vypít pivo, zafandit a jít na pivo :) . Nemám nic proti hooligans, kteří se rvou proti sobě, taky nejsem žádnej svatoušek, ale napadat 50 kilové brejlaté lidi a brát jim šálu…Velká gratulace. Hradec na Vás může být hrdý. Doufám, že víte, kdo Vás onehdy podpořil v protestech proti Višňákovi, počítám, že tato skupinka primitivů tam nebyla. Když by jste hráli se Spartou nebo Baníkem, taky by jste napadli nějakého 2metrového baníkovce?... Počítám že ne… Havířov na vás…

3) Vaše řvaní při našem fandíme všichni, kdy kotel fandí Dukla, a druhá strana Jihlava. Je mě líto, že pak jste řvali zkurvená Jihlava (a spadli na úroveň našich regionálních rádoby rivalů), které rozeřvala opět ta primitivní skupinka. Proč se k nim přidali ostatní, i když ne všichni, nechápu. Když jste to řvali v Hradci, začali jsme my něco se se zkurveným Hradcem....?

4) Vzkaz pro Ústí: Prý vás má přijet podpořit Třebíč, asi aby viděli a do deníčku si zapsali byl jsem poprvé v životě na playoff… Je na Vás, jak se k tomu postavíte, každý hlas dobrej, jasný. Jen prosím o neprovokování, je to zbytečné. Vztahy máme neutrální, neperem se, neurážíme atd., tak doufáme, že to vaši kamarádi nějak nenaruší a nevtáhnout vás do naší vzájemné Vysočina nenávisti. Máte svůj rozum… A vzhledem ke kvalitě obou týmů je to opravdu zbytečné. Ať vám u nás chutná a snad to jedno utkání urvem!!!

DUKLA BOJOVAT!!!!!!!

Čelsí z Chrudimi

 

 

Fotogalerie bude doplněna na konci týdne.

Zpět

Vyhledávání